CONVOCATOR- Adunarea Generală Ordinară a Reprezentanţilor Secţiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj prin sesiune de vot online, deschisă în perioada 3 martie 2025 – 10 martie 2025, ora 10:00

CONVOCATOR
În conformitate cu Art. 19 din Statutul Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, se deschide sesiunea de vot deschis pana in data de 10.03.2025, orele 10,oo, on-line sau prin intermediul mijloacelor tehnice de telecomunicații, a Adunării Generale Ordinare a Reprezentanţilor Secţiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Aprobarea Raportului de activitate al Camerei pe anul 2024;
- Aprobarea Raportului Comisiei de Cenzori privind realizările Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2024;
- Aprobarea Deciziilor luate de Colegiul de Conducere al Camerei si descărcarea de gestiune a Colegiului de Conducere al Camerei pentru activitatea desfăşurată în anul 2024;
- Aprobarea Raportului de activitate al Camerei pe anul 2025;
- Aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei pe anul 2025;
- Aprobarea unei linii de credit de la Banca Transilvania in valoare de 1 milion de lei/proiect, pentru implementarea pe anul 2025 a proiectelor declarate castigatoare.
Conform prevederilor statutare, Adunarea Generală Ordinara se consideră legal constituită prin votul online a jumătate plus unu din numărul membrilor.
Aprobarea punctelor din ordinea de zi se va confirma/semna on-line pe buletinul de vot de catre membrii reprezentanților secțiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj si se vor transmite pe adresa office@ccicj.ro, până în data de 10 martie 2025, orele 10,oo.
Ing. Ştefan- Florea DIMITRIU
Preşedinte
Descărcați aici materialele de sedința::