MARKETINGUL AFACERII
7 aprilie – 8 aprilie 2011, orele 16,00 – 20,00
Curs de perfecţionare autorizat
Tematica:Politica de produs. Politica de distribuţie. Politica de preţ. Politica de comunicaţii.Organizarea activităţii de marketing. Eficienţa marketingului. Decizii de marketing. Marketing neconvenţional. Planul de marketing.
Taxa de înscriere: 250 lei/participant (preţul include TVA) – pentru membri CCI Cluj; 275 lei/participant (preţul include TVA) – pentru nemembri.
Data limită de înscriere: 6 aprilie 2011
STABILIREA CRITERIILOR DE EVALUARE PROFESIONALĂ
A ANGAJAŢILOR
14 aprilie 2011, orele 16,00 – 20,00
Tematica: Stabilirea criteriilor de evaluare a activităţii profesionale în contractul individual de muncă. Includerea criteriilor şi procedurilor de evaluare profesională a salariaţilor în Regulamentul intern. Criteriile de performanţă şi efectele pozitive pe care le au în managementul resurselor umane. Elaborarea criteriilor de performanţă(analiza postului;elaborarea catalogului de competenţe; tipologia criteriilor de performanţă; stabilirea criteriilor de performanţă).Stabilirea în practică a criteriilor de performanţă (integrarea la locul de muncă; evaluarea performanţei; formarea personalului; dezvoltarea carierei).
Taxa de înscriere: 240 lei + TVA/participant.
Data limită de înscriere: 13 aprilie 2011
VÂNZĂRI LA COTE ÎNALTE
18 aprilie – 20 aprilie 2011, orele 16,00 – 20,00
Curs de perfecţionare autorizat
Tematica: Calităţile unui bun vânzător. Alcătuirea echipelor de vânzări. Conducerea echipelor de vânzări. Utilizarea eficientă a timpului în vânzări. Utilizarea eficientă a telefonului în vânzări. Cunoaşterea clienţilor. Identificarea posibililor clienţi. Gestionarea emoţiilor în vânzări. Urmărirea postvânzare.
Taxa de înscriere: 300 lei/participant (preţul include TVA) – pentru membri CCI Cluj; 330 lei/participant (preţul include TVA) – pentru nemembri.
Data limită de înscriere: 15 aprilie 2011
CURS DE SECRETARIAT
27 aprilie – 29 aprilie 2011, orele 16,00 – 20,00
Tematica: Cunoştinţe administrative de bază (scrisori, documente, contracte, procese verbale etc.). Gestionarea documentelor. Gestionarea electronică a documentelor. Calculatorul. Telefonul. Telefax. Reguli în exercitarea funcţiei de secretar. Protocol. Cunoştinţe etice în munca de secretariat.
Taxa de înscriere: 240 lei/participant (preţul include TVA) – pentru membri CCI Cluj; 264 lei/participant (preţul include TVA) – pentru nemembri.
Data limită de înscriere: 26 aprilie 2011
Adresa: Str.Horea nr.3, et.III, cam.302,
Tel: 0364-730989
Persoana de contact – Aurelia Reut