CONVOCATOR
În conformitate cu Art. 19, pct.4 din Statutul Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, se deschide sesiunea de vot în perioada 16.04.2021 – 23.04.2021, orele 10,oo, on-line sau prin intermediul mijloacelor tehnice de telecomunicații a Adunării Generale Ordinare a Reprezentanţilor Secţiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
- Aprobarea execuţiei bugetare şi a situaţiilor financiare al Camerei pe anul 2020;
- Aprobarea Raportului Comisiei de Cenzori privind realizările Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2020;
- Aprobarea raportului auditorului independent MDM Audit Internațional întocmit pe anul 2020;
- Descărcarea de gestiune a Colegiului de Conducere al Camerei pentru activitatea desfăşurată în anul 2020;
- Aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei pe anul 2021;
- Aprobarea contractării unei linii de credit pe anul 2021 în valoare de 2 milioane lei necesar pentru implementrea și susținerea proiectelor din fonduri europene;
Conform prevederilor statutare, Adunarea Generală Ordinară se consideră legal constituită prin votul online a jumătate plus unu din numărul membrilor.
Aprobarea punctelor din ordinea de zi se va confirma/semna on-line pe buletinul de vot de catre membrii reprezentanților secțiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, până în data de 23 aprilie 2021, orele 10,oo.
Descărcați aici materialele de sedința: