CONVOCATOR- Adunarea Generală Ordinară a Reprezentanţilor Secţiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj


CONVOCATOR

               În conformitate cu Art. 19, pct.4 din Statutul Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, se deschide sesiunea de vot în perioada 16.04.2021 – 23.04.2021, orele 10,oo, on-line sau prin intermediul mijloacelor tehnice de telecomunicații a Adunării Generale Ordinare a Reprezentanţilor Secţiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, cu următoarea

ORDINE DE ZI:

  1. Aprobarea execuţiei bugetare şi a situaţiilor financiare al Camerei pe anul 2020;
  2. Aprobarea Raportului Comisiei de Cenzori privind realizările Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2020;
  3. Aprobarea raportului auditorului independent MDM Audit Internațional întocmit pe anul 2020;
  4. Descărcarea de gestiune a Colegiului de Conducere al Camerei pentru activitatea desfăşurată în anul 2020;
  5. Aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei pe anul 2021;
  6. Aprobarea contractării unei linii de credit pe anul 2021 în valoare de 2 milioane lei necesar pentru implementrea și susținerea proiectelor din fonduri europene;

         Conform prevederilor statutare, Adunarea Generală Ordinară se consideră legal constituită prin votul online a jumătate plus unu din numărul membrilor.

          Aprobarea punctelor din ordinea de zi se va confirma/semna on-line pe buletinul de vot de catre membrii reprezentanților secțiunilor Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, până în data de  23 aprilie 2021, orele 10,oo.

Descărcați aici materialele de sedința: