CCI Cluj: derulare activitate in perioada 17-31 martie 2020


In contextul epidemiei de COVID-19, a recomandarilor guvernamentale, precum si a decretarii starii de urgenta, conducerea Camerei de Comert si Industrie Cluj a luat decizia mutarii integrale a activitatii personalului la domiciliu.

Astfel, incepand cu data de 17 martie 2020 si pana in data de 31.03.2020, tot personalul angajat al Camerei de Comert si Industrie Cluj va lucra de acasa.

Pentru comunicare vor putea fi contactati reprezentantii Departamentelor Camerei:

  • Secretariat-Cabinet presedinte – Szabo Ibolya- office@ccicj.ro; tel.  0799819095
  • Consilier afaceri europene-Manager proiect – Dumitrescu Elisabeta –elisabeta.dumitrescu@ccicj.ro; tel.0722719320
  • Oficiul juridic si Curtea de Arbitraj Comercial International – Georgescu Bogdan –bogdan.georgescu@ccicj.ro; tel. 0745315683
  • Dep.Economic – Juhasz Sanda – sanda@ccicj.ro; tel.0751282828
  • Dep. Consultanta, membri, arhiva electronica, certificate origine – Bobos Oana –oana.bobos@ccicj.ro; tel.
  • Dep. Relatii Internationale, Comunicare, Protocol – Vaida Paula – paula.vaida@ccicj.ro; tel.0799954103

Pesoanele juridice si fizice vor putea adresa solicitari  pe mailul office@ccicj.ro,acestea urmand sa fie distribuite departamentelor vizate, in functie de natura solicitarii.

Transmiterea documentelor pentru solicitari privind eliberarea de Certificate de origine se va face exclusiv online la adresele de mail oana.bobos@ccicj.ro, respectiv office@ccicj.ro urmad ca in momentul eliberarii documentelor sa se depuna si documentele necesare in format fizic, in original sau in copie ”conform cu originalul”

Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa CCI Cluj se va intruni o singura zi pe sapatamana, respectiv vinerea, pentru solutionarea cererilor, intocmirea inscrisurilor si comunicarea documentelor necesare.

Consultati aici DISPOZITIA CCI CLUJ nr 11 din data de 16.03.2020.

 

sursa foto: KATC.com