OFERTA AUDIT FINANCIAR SI CONTABILITATE FONDURI NERAMBURSABILE
AUDIT FINANCIAR SI EXPERTIZA CONTABILA
PROIECTE FINANTATE DIN FONDURI NERAMBURSABILE
|
Buna ziua ,
Va prezentam oferta noastra pentru serviciile de audit financiar si expertiza contabila pentru proiectele finantate din fonduri nerambursabile , la preturi avantajoase ( in functie de complexitatea si numarul de cereri de rambursare) : |
Experienta noastra ,
Experienta noastra in domeniul auditului financiar si al expertizei contabile pentru proiectele finantate din fonduri nerambursabile consta in peste 150 de proiecte finalizate si peste 50 de clienti .
Misiunea noastra este de a presta servicii la cele mai inalte standarde calitative , astfel incat clientii nostri sa fie pe deplin multumiti de alegerea facuta . |
Serviciile noastre ,
Se desfasoara exclusiv la sediul clientului , si insumeaza minim 50 de ore pentru fiecare cerere de rambursare .
Echia noastra este formata din auditori financiari care detin calificativul „A” si au absolvit cursurile CAFR privind auditarea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile , conform protocolului semnat de CAFR cu MFE. |
Va oferim asistenta si suport in implementarea procedurilor , precum si modele de proceduri pentru urmatoarele aspecte:
PROCEDURA
1 Procedura privind autorizarea platilor catre furnizori
2 Procedura pentru acceptarea documentelor
3 Procedura pentru segregarea atributiilor
4 Procedura pentru completarea cererilor de rambursare si pentru autorizarea cererilor de rambursare
5 Procedura pentru inregistrarea in evidenta contabila
6 Procedura pentru control bugetar (identificarea abaterilor)
7 Procedura pentru arhivare
8 Procedura privind achizitii publice (procedure specifice privind organizarea licitatiilor publice in vederea selectarii furnizorilor)
9 Proceduri specifice privind autorizarea corespunzatoare a incheierii contractelor cu furnizorii
10 Proceduri specifice privind verificarea si autorizarea stadiilor de executie a lucrarilor/ prestarii serviciilor din proiect
11 Proceduri specifice privind semnarea si autorizarea corespunzatoare a facturilor primite de la furnizori
12 Proceduri specifice privind specificatiile tehnice ale proiectului
13 Proceduri de management al riscurilor (registrul riscurilor, plan de actiune pentru diminuarea riscurilor, plan de acoperire a functiilor sensibile in cadrul echipei de implementare, system de semnalare si tratare a disfunctionalitatilor)
14 ROF a echipei de implementare
15 Procedura de evaluare a performnatei echipei de implementare in functie de rezulattele fiecaruia in atingerea obiectivelor proiectului
16 Codul etic pe care trebuie sa il respecte echipa de implementare
17 Procedura privind circuitul intern al documentelor
18 Procedura privind deplasarile; consumul de carburanti
19 Procedura de selectare a grupului tinta
20 Procedura de acordare de subventii
21 Procedura de comunicare interna
22 Procedura de recrutare si selectie a expertilor din echipa de implementare |
|
Ne gasiti la : |
Telefon : 0722677043 ;0724427737; 0765698388
fix/fax 0314262028
Adresa e-mail:office@profaudit.ro
Adresa web : www.profaudit.ro |
Adresa : |
Bucuresti : Str. Stefan Stoika , Nr.20
Targoviste : Str 8 Martie , Bl D-8 , Sc. C, Ap.17 |
|
PORTOFOLIUL NOSTRU DE CLIENTI |
|
|