Produsele pentru tenul sensibil au adus mai mulţi bani pentru Farmec


Farmec Cluj-Napoca, cel mai cunoscut producător de produse cosmetice a avut  în primele  şapte luni venituri de 72,5 milioanedin 2012 lei, în creştere cu 12,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Unul dintre vectorii care au contribuit la creşterea vânzărilor l-a constituit lansarea, în prima parte a acestui an, a noii game Aslavital Mineralactiv, cu o formulă unică bazată pe argilă naturală din Munţii Pădurea Craiului şi cu extract ecocertificat de goji. Această gamă este hipoalergenică, fiind special concepută pentru îngrijirea persoanelor cu tenul sensibil”, potrivit reprezentanţilor companiei.

În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite dar şi ţările europene.