Schimbare de conducere la Ursus


Mihai Bârsan, cel care făcut din Timişoreana una dintre cele mai bine vândute mărci de bere din România, va fi noul vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries. Mandatul lui Mihai Bârsan, care îl înlocuieşte în această funcţie pe Grant McKenzie, va începe de la 1 aprilie 2012.

De altfel, Bârsan a fost marketing manager pe Europa al SAB Miller, devenind la acel moment executivul român cu cea mai înaltă funcţie în cadrul SAB Miller.

Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii după cifra de afaceri din 2010, l-a numit pe românul Mihai Bârsan în funcţia de vicepreşedinte de marketing al companiei.

Românul în vârstă de 33 de ani, al cărui mandat va începe la 1aprilie 2012, îl înlocuieşte în această funcţie pe Grant McKenzie numit la conducerea echipei de marketing a grupului SAB Miller din Cehia. SAB Miller este compania care deţine Ursus Breweries.

Totodată a mai avut loc schimabare la conducerea companiei, respectiv Krzysztof Andrzejewski a fost numit vicepreşedinte Vânzări şi Distribuţie, poziţie pentru care deţine interimatul din sep­tembrie 2011, informează www.zf.ro.

Ursus Breweries a avut o cifră de afaceri de 279,6 milioane de euro în 2010, pierderi de 20,9 mil. euro şi 1.644 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Ursus Breweries are în portofoliu branduri precum Timişoreana, Ursus, Ciucaş, Peroni, Pilsner Urquell şi altele.