TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI TTR , 17- 20 noiembrie 2016, Centrul Expozitional Romexpo


TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI TTR , 17- 20 noiembrie 2016, Centrul Expozitional Romexpo

Ediția de toamna a Târgului de Turism al României va avea loc in perioada 17- 20 noiembrie 2016, in Paviloanele C1-C3 din cadrul Centrului Expozitional Romexpo.

ttr1-300x141

Deschiderea  oficială TTR- Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă, va avea loc in data de 17 noiembrie 2016, orele 17,oo in Pavilionul C3 din cadrul Centrului Expozitional Romexp  organizat în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din Romania (ANAT) şi Camera de Comerţ şi Industrie a României,  împreună cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural Ecologic şi Cultural (ANTREC).

În aceeaşi perioadă, respectiv 17-20 noiembrie 2016, are loc şi ROMHOTEL- Expoziţia internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante organizată de Romexpo S.A. în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie a României.

Ajuns la cea de-a XXXVI-a editie, Targul de Turism al Romaniei ramane locul ideal de prezentare atat a celor mai interesante oferte si atractii turistice din Romania si din strainatate, cat si a accesoriilor si gadget-urilor necesare in orice vacanta.

Cele mai bune oferte si destinatii turistice, prezentate de companiile din Romania si din strainatate, au captat, timp de patru zile, atentia celor 15.000 de vizitatori prezenti la editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei, eveniment ce a avut loc in perioada 25-28 februarie 2016, in Centrul Expozitional Romexpo.

Peste 308 de expozanti, reprezentand Consilii Judetene, agentii de turism, tour-operatori, organizatii si asociatii de turism nationale, regionale si internationale si-au promovat ofertele si serviciile, animand cele sase pavilioanele expozitionale. Pe o suprafata de 14.000 de metri patrati au expus companii din Albania, Bulgaria, Croatia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, Romania, Serbia, Spania, Turcia si Ungaria, gradul de internationalizare fiind de 35%.

“Ne-am bucurat de un numar mare de vizitatori la Rompexo in zilele targului, semn ca bucurestenii, si nu numai, si-au facut un obicei din a veni la Targul de Turism al Romaniei. De multe ori, turistii decid in timpul targului sau imediat dupa unde isi vor petrece urmatoarea vacanta. Cele mai cerute au fost destinatiile traditionale, Romania, Bulgaria, Grecia si Turcia. Rezervarile early booking au fost impresionante anul acesta si, implicit, pe durata targului, ele fiind mult mai mari decat in 2014. Vedeta litoralului ramane Mamaia, insa, se observa o crestere si pentru zona de Sud unde in special ofertele pentru familii cu copii au prins foarte bine”, a declarat Aurelian Marin, Presedinte Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism – ANAT.

“Am fost incantat sa observ ca agentiile de turism din Romania si consiliile judetene dezvolta produse turistice atractive pe piata locala si, prin urmare, destinatiile interne au fost puternic reprezentate anul acesta la Targul de Turism al Romaniei. In plus, faptul ca a crescut procentul de firme expozante din strainatate ma face sa cred ca acestea au vazut potentialul turistului roman si isi doresc sa il atraga spre destinatii cat mai exotice, cu oferte cat mai atractive. Facand bilantul acestei editii, pot spune ca a fost una marcata de noutati, atat din partea noastra, a organizatorilor, cat si din partea expozantilor si sper ca acestea au fost pe placul publicului”, a declarat Mihai Costris, Director General Romexpo S.A.

Cele mai vandute pachete au fost cele pe chartere, in destinatii precum Grecia, Turcia, Spania, Egipt, dar si circuitele in China, Antarctica si Africa de Sud. De asemenea, Bulgaria a fost una dintre cele mai cautate destinatii, pentru care s-au achizitionat multe pachete turistice, insa si pentru litoralul romanesc au existat foarte multe cereri. Persoanele cu varsta de peste 55 de ani au fost in cautarea programelor pentru seniori in Spania si Italia, iar tinerii au fost interesati de destinatii pentru a-si petrece luna de miere. In ceea ce priveste destinatiile exotice, Republica Dominicana a fost vedeta targului.

 

Sursa:

romexpo

ROMEXPO S.A. Bucuresti

Telefon: 021 207.70.00 ; Fax: 021 207.70.70

E-mail: ttr@romexpo.ro;

romexpo-2

Web: www.targuldeturism.ro; www.exponautic.ro