Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

Allegro a achiziţionat 83% din acţiunile GECAD ePayment International

A- A A+
Allegro a achiziţionat 83% din acţiunile GECAD ePayment International

Grupul Allegro, parte a companiei media internaţionale Naspers Ltd., a achiziţionat 83% din acţiunile companiei GECAD ePayment International SA, lider în furnizarea de soluţii eCommerce integrate pe piaţa românească, valoarea tranzacţiei fiind confidenţială, se arată într-un comunicat de presă.

Astfel, în urma acestei tranzacţii, care a avut loc în august, Naspers, prin intermediul Allegro, a devenit acţionar majoritar la GECAD ePayment, cu o participaţie de 83%, în timp ce Orbitview va continuă să deţină 17% din companie.

Totodată, Radu Georgescu rămâne în Consiliul Director al GECAD ePayment SA, iar Daniel Nicolescu va ocupa noua funcţie de CEO al companiei.

„Allegro aduce cu sine o experienţă foarte bogată în domeniul eCommerce, având operaţiuni în majoritatea pieţelor mari din Europa Centrală. Sunt convins că această asociere va fi, în primul rând, în beneficiul clienţilor GECAD ePayment. Personal voi continua să mă implic în activitatea companiei aşa cum am făcut-o şi până acum”, a declarat Radu Georgescu.

Înainte de achiziţie, din GECAD ePayment a fost desprinsă divizia Avangate, furnizor internaţional de soluţii şi servicii pentru distribuţia electronică a programelor software, cu sediul în Olanda, care a devenit astfel companie separată. Acţionariatul Avangate a rămas neschimbat, Orbitview Ltd deţinând 99% din capital şi Radu Georgescu restul de 1%.

GECAD ePayment International este furnizor de soluţii eCommerce integrate, lider pe piaţa românească a sistemelor de plăţi online. Compania dezvoltă soluţia proprietară ePayment, dedicată exclusiv companiilor care deţin sau doresc să îşi deschidă o afacere online în România. ePayment este marcă înregistrată a companiei GECAD ePayment International SA.

Grupul Naspers este un grup media multinaţional, iar compania sa holding, Naspers Ltd, este listată la bursa de la Johannesburg şi pe London Stock Exchange. Strategia Naspers referitoare la afacerile pe Internet este de a achiziţiona sau de a forma o comunitate-nucleu într-o anumită ţară sau regiune şi de a extinde apoi operaţiunile prin adăugarea de servicii suplimentare precum eCommerce, comunicare, social networking, conţinut şi jocuri.

Sursa: NewsIn

Foto: http://www.wall-street.ro

Related Posts with Thumbnails