Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

ANOFM alocă peste 1,4 milioane lei pentru servicii de consultanţă în afaceri şi management

A- A A+
ANOFM alocă peste 1,4 milioane lei pentru servicii de consultanţă în afaceri şi management

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) alocă 1,4 milioane lei, fără TVA, pentru servicii de consultanţă în afaceri şi în management, pentru servicii conexe şi de consultanţă în relaţii cu publicul, potrivit unui anunţ de participare publicat pe site-ul e-licitatie.ro.

„Obiectivul general al proiectului îl constituie specializarea şi perfecţionarea în vederea îmbunătăţirii competenţelor profesionale ale personalului Serviciului Public de Ocupare (SPO)”, se arată în caietul de sarcini.

Astfel, personalul SPO format corespunzător poate furniza servicii eficiente şi de calitate care să conducă la ocuparea deplină a clienţilor SPO contribuind astfel la realizarea obiectivului general al Programul Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU).

Ofertanţii trebuie să ofere servicii de consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe, respectiv consultanţă în relaţii cu publicul pentru activităţi specifice managerului de proiect, în cadrul echipei de management a proiectului „Comunicare personalizată cu grupurile ţintă ale Serviciului Public de Ocupare (SPO) – Contract de finanţare – POSDRU/95/4.2/S/61654)”.

Contractul va fi atribuit în urma unei licitaţii restrânse şi accelerate. „Începând cu data de în 1 iulie 2011, managerul de proiect a înaintat demisia către conducerea ANOFM, având o perioadă de preaviz de 45 de zile calendaristice. În pus, contractul încheiat între ANOFM şi managerul de proiect actual urma să expire în data de 31 octombrie 2011, proiectul având termen de finalizare în data de 30 noiembrie 2013 „, potrivit datelor publicate în caietul de sarcini.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18 iulie 2011, ora 12:00. Durata contractului va fi de 28 de luni de la data atribuirii.

ANOFM organizează, prestează şi finanţează, în condiţiile legii, servicii de formare profesională pentru persoanele neîncadrate în muncă, orientează persoanele neîncadrate în muncă şi mediază între acestea şi angajatorii din ţară, în vederea realizării echilibrului dintre cerere şi ofertă pe piaţa internă a forţei de muncă.

Printre altele, ANOFM face propuneri privind elaborarea proiectului de buget al asigurărilor pentru somaj, administrează bugetul asigurărilor pentru somaj şi prezintă Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale rapoarte trimestriale şi anuale privind execuţia bugetară şi propune Ministerului Muncii proiecte de acte normative în domeniul ocupării şi formarii profesionale si al protectiei sociale a persoanelor neîncadrate în muncă.

Sursa: NewsIn

Related Posts with Thumbnails