Atenţie! Registrul Comerţului se închide din 26 ianuarie


În perioada 26 ianuarie – 3 februarie, Registrul Comerţului îşi încetează activatea cu publicul, pentru a trece la noul sistem informatic,  iar în acest interval nu se soluţionează nici o cerere de înregistrare în registrul comerţului.

Prin exceptie, in perioada 20.01.2012 – 25.01.2012, pentru cererile de inregistrare depuse în această perioadă, dar şi pentru cererile depuse anterior datei de 20.01.2012 şi care au un prim termen de soluţionare după această dată, se acordă un singur termen de amânare, de cel mult două zile.

De altfel şi serviciul RECOM online va fi suspendat, între 3 şi 7 februarie, urmând să funcţioneze doar serviciul care oferă informţtii gratuite.

În acest timp, cererile pot fi trimise prin poştă, în registratura generală, urmând să fie inregistrate începând cu 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, în ordinea primirii, dar nu mai târziu de data de 10 februarie.

“Începand cu data de 06.02.2012 activitatea de înregistrare în registrul comerţului se va

desfăşura pe noul sistem informatic integrat realizat in cadrul proiectului „Servicii on-line ( de e-guvernare) oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat”, informează reprezentanţii Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj.