BCR a lansat un card de debit contactless, poate fi utilizat şi pentru plata transportului în comun


Banca Comercială Română (BCR) şi RATB au lansat miercuri un card de debit Visa contactless care poate fi utilizat atât pentru tranzacţii uzuale la POS şi ATM, cât şi pentru plata transportului în comun din Bucureşti, direct la aparatele de taxare electronică.

Aplicaţia contactless permite efectuarea plăţilor rapid la POS-urile acceptante, fără a introduce codul PIN.

„După Londra, Bucureştiul este al doilea oraş din lume care are un card ce poate fi folosit atât ca instrument bancar, cât şi pentru a face plata călătoriilor cu mijloacele de transport în comun”, a declarat Oana Petrescu, vicepreşedinte al BCR.

La rândul său, directorul general al RATB, Adrian Criţ, a precizat că regia a anunţat încă de luna trecută că nu va mai emite bilete de călătorie. Criţ a menţionat că în prezent există 1,3 milioane de carduri emise de RATB, iar vânzările zilnice de carduri Activ sunt de aproximativ 4.000.

Cu cardul „Zâmbet BCR” se fac tranzacţii contactless în sumă maximă de 100 lei fără să fie necesară utilizarea PIN-ului, însă pentru tranzacţii cumulate mai mari de 150 lei pe parcursul unei zile trebuie utilizat codul PIN.

Cardul poate fi încărcat cu orice tip de abonament pentru transportul public din Bucureşti, atât cel de suprafaţă, cât şi cel din subteran. De asemenea, cardul poate fi utilizat în România, în străinătate cât şi pe internet.

La emiterea cardului, fiecare client primeşte cadou 10 lei în portofelul electronic pentru plata călătoriilor. Portofelul electronic al cardului „Zâmbet BCR” se reîncarcă automat cu sume din contul bancar, astfel bucureştenii nu mai trebuie să aibă grija reîncărcării cardului de călătorie. Totodată, la fiecare reîncărcare a aplicaţiei de transport, clienţii primesc bonus 5% din valoarea sumei reîncărcate.

Clientul primeşte bonusuri când utilizează cardul la diferite categorii de comercianţi, indiferent de banca ce a instalat aparatul POS, respectiv 1% pentru cumpărături la orice supermarket şi hypermarket, 2% pentru segmentul îmbrăcăminte/încălţăminte, 3% pentru comercianţi din zona divertisment precum restaurante, baruri, cinematografe, teatre, sau bowling, susţin reprezentanţii băncii.

Banca Comercială Româna (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private şi a băncilor de locuinţe.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori.

Sursa: NewsIn