Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

BCR dezvoltă platforma de internet banking pentru telefoane mobile

A- A A+
BCR dezvoltă platforma de internet banking pentru telefoane mobile

Banca Comercială Română (BCR) va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet – m.24banking.ro, se arată într-un comunicat.

Potrivit băncii, aceasta este dezvoltată împreună cu 500 dintre cei mai activi clienţi ai serviciului de internet banking la BCR – Click 24 Banking. Aceştia testează platforma şi notează uşurinţa în utilizare şi utilitatea opţiunilor.

„B[ncile extind în permanenţă posibilităţile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clienţii au devenit din ce în ce mai familiarizaţi cu aceste canale alternative sucursalelor tradiţionale. Trăim în era mobilităţii, iar clienţii mobili au banca în buzunar. Fac plăţi, transferuri şi chiar investiţii oricând şi de oriunde, de pe telefoanele mobile”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

Serviciul de internet banking disponibil pentru telefoanele cu acces la internet vine în întâmpinarea tendinţelor mondiale de creştere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind şi de efectul de accelerare indus de răspândirea pe scară tot mai largă a telefoanelor mobile inteligente (smart phones). Platforma este securizată şi adaptată special pentru accesul de pe telefonul mobil.

Potrivit BCR, serviciul de internet banking pentru telefoane mobile este proiectat pentru o utilizare facilă, urmând întocmai aceeaşi paşi precum pentru cel standard, alături de dispozitivul token pentru securizarea tranzacţiilor. Obiectivul platformei este de a oferi convenabilitate şi reducerea costurilor de a face banking pentru clienţi. În acelaşi timp, platforma a fost dezvoltată pentru a oferi o experienţă bancară cât mai bogată clienţilor, indiferent de locaţia acestora.

La BCR, clienţii până în 30 de ani plătesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil şi rata la cardul de credit. După 30 de ani, cel mai des sunt plătite facturile de utilităţi: gaz, telefon fix şi apoi vin facturile pentru telefonie mobilă şi rata la card de credit. De asemenea, bărbaţii plătesc într-o măsură mai mare decât femeile facturile de utilităţi.

Geografic, cel mai mult folosesc internet bankingul de la BCR bucureştenii, urmaţi îndeaproape de judeţele Vâlcea, Iaşi, Suceava şi Olt.

Sursa: NewsIn

Related Posts with Thumbnails