Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

BCR preia good.bee Service şi se extinde pe segmentul clienţilor nebancarizaţi

A- A A+
BCR preia good.bee Service şi se extinde pe segmentul clienţilor nebancarizaţi

Banca Comercială Româna (BCR) extinde oferta şi acoperirea serviciilor sale către segmentul clienţii nebancarizaţi, prin preluarea good.bee Service RO şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile, a anunţat miercuri banca.

Compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază, respectiv un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil, se arată în comunicat.

„Prin această preluare, pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Avem în vedere dezvoltarea unei relaţii pe termen lung cu aceşti clienţi”, a declarat vicepreşedintele pe segmentul de retail al BCR,Oana Petrescu.

Prin intermediului „Pachetului de Start good.bee”, deschiderea contului, obţinerea cardului şi activarea serviciului de tranzacţii mobile se realizează pe loc, oriunde în România, fără deplasarea la ghişeul băncii, respectând în acelaşi timp toate cerinţele legale.

Serviciul de mobile banking este operaţional 24 de ore din 24, atât în week-end, cât şi în zilele libere legale, inclusiv în zilele de 1 decembrie, vacanţele de Crăciun şi Anul Nou.

„Din cei peste 25.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau orase mici.

Cele mai folosite operaţiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee – transferul de bani instantaneu pe baza numărului de telefon mobil între utilizatorii good.bee şi plata facturilor pe bază de şabloane. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în luna septembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.

BCR, membră a Erste Group, gestionează active de peste 16 miliarde de euro. Banca are o reţea de 667 de unităţi retail şi 48 de centre de afaceri pentru companii.

Sursa: NewsIn

Sursa: http://www.conso.ro

Related Posts with Thumbnails