BCR promovează campania socială de educaţie financiară privind pensiile private


Arbitrul pensiilor private şi Banca Comercială Română (BCR) promovează în parteneriat campania socială de educaţie financiară în domeniul pensiilor private „Învaţă să alegi! Pensia privată, o decizie ‘tânără”, a anunţat vineri Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP).

Banca Comercială Română difuzează gratuit în reţeaua internă de televiziune, disponibilă în peste 120 de unităţi bancare ale BCR, două spoturi TV realizate de CSSPP care au caracter educativ non-comercial. Potrivit CSSPP, spoturile denumite ‘Primul loc de muncă’ şi ‘Istoria pensiilor private’ conţin detalii despre importanţa informării corecte a participanţilor la fondurile de pensii private şi au durata de 30 de secunde, fiecare. Perioada de difuzare este septembrie-decembrie 2011.

„Prin acest parteneriat, CSSPP şi BCR continuă să informeze populaţia asupra drepturilor şi obligaţiilor ce decurg din calitatea de participant la sistemul de pensii private din România. Campania atrage atenţia asupra necesităţii economisirii pe termen lung în vederea asigurării unui trai decent la retragerea din activitate”, se arată în comunicat.

Potrivit CSSPP, spoturile TV au fost realizate de CSSPP în cadrul campaniei sociale „Învaţă să alegi! Pensia privată, o decizie ‘tânără”, lansată în octombrie 2010. Campania CSSPP cuprinde totodată o serie de acţiuni de informare şi educare a publicului prin  evenimente destinate studenţilor, angajaţilor şi angajatorilor, care se desfăşoară în cursul anului 2011 şi vor continua şi anul viitor.

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) este autoritatea administrativă autonomă care reglementează, coordonează, supraveghează şi controlează activitatea sistemului de pensii private din România. CSSPP protejează interesele participanţilor şi ale beneficiarilor, prin asigurarea unei funcţionări eficiente a sistemului de pensii private şi informarea asupra acestuia.

Sursa: NewsIn