Camera de Comerţ Naţională a României organizeaza Seminarul de Afaceri sub conducerea trainer-ul internaţional Filipe Carrera care va vorbi în exclusivitate cu mediul de afaceri românesc pe teme de actualitate: business networking şi marketing on-line.
Filipe Carrera trainer, coach şi consultant, cu o bogată expertiză în economie, e-business, e-learning şi marketing, a primit în 2008 distincţia de cel mai bun trainer din lume, în cadrul congresului mondial al organizaţiei Junior Chamber International.
Autor al cărţilor „Marketing Digital în versiunea 2.0”, „Networking – Ghid de supravieţuire profesională”, „Comunicarea 2.0 – Arta de a comunica în secolul 21”, „Leadership-ul reţelelor – Ghidul esenţial al liderului conectat”, Filipe Carrera a promovat conceptele sale în ţări din Europa, America, Africa şi Asia. Mai multe detalii despre activitatea şi distincţiile sale puteţi găsi la adresa: www.filipecarrera.com.
Evenimentul, o avanpremieră pentru suita de seminarii pe care Camera de Comerţ Naţională le va organiza în acest an, se adresează antreprenorilor, managerilor generali din diferitele organizaţii (ONG-uri, instituţii, companii), departamentelor de marketing şi comunicare, reprezentanţilor segmentului new-media, precum şi celor care în activitatea de zi cu zi utilizează frecvent noile tehnologii informaţionale.
Evenimentul va avea loc vineri, 08 februarie 2013, între orele 17.30 – 19.30, la Palatul Camerei Naţionale din din Bd. Octavian Goga, nr. 2, tronson II, intrarea E, Amfiteatrul Albastru, etaj M, şi va cuprinde următoarele subicte:
Partea I
Business Networking – soluţii practice pentru dezvoltarea reţelei de afaceri
- Importanţa networking-ului;
- Utilizarea networking-ului (reţelelor) pentru a avea succes profesional şi personal;
- Crearea şi menţinerea unei reţele;
- Importanţa primei impresii;
- „6 grade de separare”;
- Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube;
- Cum transformi o simplă persoană de contact într-o relaţie;
- Importanţa networking-ului pentru comunicare şi vânzări.
Partea II
Marketing On-line – Cum să fii eficient în era digitală
- Impactul Marketing-ului Digital asupra organizaţiilor;
- E-mail marketing şi publicitatea direcţionată;
- Relaţii Publice şi Managementul reputaţiei on-line;
- Social Media: Facebook, Twitter Linkedin, YouTube…
- Comunicarea multimedia: Podcast şi Vodcasting;
- Google Adwords şi Facebook Ads;
- Evaluarea campaniilor de marketing on-line.
Ambele secţiuni îşi propun să ofere participanţilor o perspectivă nouă asupra instrumentelor de afaceri la care pot apela pentru a-şi îmbunătăţi imaginea şi maximiza profiturile.
Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile şi a ordinii înscrierilor.
Pentru confirmarea participării şi relaţii suplimentare, persoana de contact din cadrul Camerei Naţionale este dra. Lilia Raicu, Consilier, Biroul Relaţii Externe, tel. 021/319 00 88, fax 021/311 75 12, e-mail drc@ccir.ro.