CEC Bank, Tarom şi eMAG, printre subiectele noului număr Money Express


Ascensiunea CEC Bank, posibila privatizare a Tarom şi perspectivele afacerii eMAG se numără pintre subiectele noului număr al revistei de business Money Express, care, din martie 2011, apare o dată la două săptămâni.

În materialul cu titlul „Pe locul trei şi jumătate”, jurnaliştii de la Money Express scriu că, după o privatizare eşuată în 2006 şi un rebranding îndelung comentat în 2008, CEC Bank, fosta casă de economii şi consemnaţiuni, iese din criză mai în formă ca niciodata în ultimii 20 de ani: pe locul patru în sistem, de unde le suflă deja în ceafă austriecilor de la Raiffeisen Bank.

„În premieră, privatizarea transportatorului aerian naţional apare ca obligaţie într-un acord cu fondul monetar internaţional. Dar care sunt, în acest moment, condiţiile de piaţă, potenţialii investitori şi destinul companiei?”, se arată în materialul exclusiv Money Express despre Tarom.

Un alt material exclusiv este „eMAG devine eMALL”, potrivit căruia Radu Apostolescu, cofondatorul celui mai mare retailer online local, face din 2011 un pas înapoi din operaţiunile zilnice ale afacerii pentru a se ocupa strict de dezvoltarea businessului. „Ce se ascunde în spatele acestei mutări?”, este întrebarea la care răspunsurile pot fi citite tot în Money Express.

Cover story-ul numărului 1-14 martie al Money Express este „Antreprenoriat în familie”. „Andrei Alecu este o imagine in oglindă a tatălui său. Daniel Enache merge pe drumul propriu. Alexandra Copos se pregăteşte să preia afacerile familiei. La 20 de ani de când businessul este legal în România, se naşte o nouă clasă socială, Antreprenorii de generaţia a doua”.

Printre materialele The Economist din noul număr Money Express se numără şi cel cu titlul „Ceaţă la Dublin”. „Nu demult, se mândreau cu titlul de vicecampioni europeni în clasamentul bogăţiei. Acum irlandezii se luptă să-şi salveze mândria din mlaştinile crizei”.

La secţiunea permanentă Antreprenor, un material foarte interesant se recomandă cel despre o…velo afacere. „Doar de o întrebare a fost nevoie pentru ca danezii de la Velorbis să-şi aducă bicicletele în România. A pus-o un antreprenor cu experienţă în turism si profitul începe să se contureze deja”, scriu cei de la Money Express.

În paginile aceleiaşi reviste poate fi citit comentariul „Paşi în doi”, semnat de Emil Hurezeanu, în care jurnalistul scrie: „Domnul Boc evită să facă surprize plăcute supuşilor. Păstrează doar cadenţa ordonată a nemulţumirii previzibile, pe muchia de cuţit care separă răzmeriţa machiată din platoul tv de jacqueria cosorului de la Bobâlna”.

Sursa: NewsIn