COMUNICAT DE PRESĂ
Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj a câstigat concursul organizat de site-ul de specialitate anna.aero pentru „Cake of the Week” și „Arch of Triumph”
Cluj-Napoca, 14 aprilie 2016: Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj prin evenimentul organizat cu ocazia zborului inaugural pe ruta Cluj-Napoca – Varșovia, din 30 martie 2016, a reușit să învingă alte 40 de aeroporturi în competiția pentru cel mai frumos tort al săptămânii și cel mai frumos salut cu tunurile de apă unde au participat peste 35 de aeroporturi internaționale, în cadrul concursului organizat de www.anna.aero.
Site-ul de specialitate www.anna.aero (Airline Network News and Analysis) este una dintre cele mai prestigioase publicaţii online, specializată în ştiri şi analize despre aviaţia civilă, care timp de aproape o săptămână, a promovat eforturile de marketing depuse de aeroporturile care au lansat rute noi.
Astfel, Aeroportul Internațional Cluj a fost desemnat câștigător în cele două secțiuni, iar ANNA AERO a acordat titlul „Cake of the week” (Tortul săptămânii) și „Arch of Triumph” (Salutul cu tunurile de apă) zborului LOT Polish Airlines: Varșovia Chopin – Cluj-Napoca. Ruta Napoca a cumulat 43% din cele peste 7.500 de voturi exprimate în cadrul secțiunii „Cake of the Week”, iar la secțiunea „Arch of Triumph”, Aeroportul Internațional Cluj a adunat 20% din cele 4.500 de voturi exprimate, reușind să câștige și acest al doilea premiu, conform clasamentelor:
Nr. crt. | Cake of the week rezultatele voturilor publice – top 10 | Procent | Arch of Triumph rezultatele voturilor publice – top 10 | Procent |
1. | Cake 21 – LOT Polish Airlines: Varșovia Chopin-Cluj-Napoca | 43% | FTWA 22 – LOT Polish Airlines: Varșovia Chopin- Cluj-Napoca | 20% |
2. | Cake 24 – Qatar Airways: Doha – Birmingham | 28% | FTWA 10 – Blue Air: Iași – Barcelona | 14% |
3. | Cake 41 – Blue Air: Iași – Barcelona | 7% | FTWA 8 – Blue Air: București – Birmingham | 13% |
4. | Cake 6 – Blue Air: București – Birmingham | 3% | FTWA 14 – bmi regional: Munchen – Rostock | 12% |
5. | Cake 11 – bmi regional: Munchen – Rostock | 3% | FTWA 12 – Blue Air: Sibiu – Cologne Bonn | 11% |
6. | Cake 17 – Flybe: Birmingham și Edinburgh – Knock | 2% | FTWA 34 – Wizz Air: Skopje – Bratislava | 11% |
7. | Cake 8 – Blue Air: Iași – Bruxelles | 2% | FTWA 11 – Blue Air: Iași – Bruxelles | 11% |
8. | Cake 36 – Wizz Air: Skopje – Bratislava | 2% | FTWA 18 – Flybe: Doncaster Sheffield – Paris CDG | 1% |
9. | Cake 37 – Xiamen Airlines: Xiamen – Cebu | 1% | FTWA 1 – Aigle Azur: Lyon – Porto | 1% |
10. | Cake 15 – Finnair: Helsinki – Billund | 1% | FTWA 32 – Vueling: Barcelona – Liverpool | 1% |
Lansarea noii rute la Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj a a avut loc în prezenţa reprezentanților Aeroportului Cluj și ai celor de la LOT Polish Airlines. Sosirea primei aeronave LOT Polish Airlines pe aeroportul clujean a fost întâmpinată cu tunuri de apă și o ceremonie de sărbătorire a primei legături aeriene directe dintre Aeroportul Internațional Cluj şi capitala Poloniei, Varșovia.
Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj mulțumește pe această cale tuturor celor care s-au implicat și au susținut aeroportul prin voturile lor, asigurând prima poziție la ambele secțiuni ale concursului organizat de publicația www.anna.aero.
Sursa:
Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj
BIROU MARKETING I MARKETING OFFICE
Departament Comercial | Commercial Department
Str. Traian Vuia nr. 149-151,RO-400397
Tel:+40.264.307.500 I Fax:+40.264.416.712
marketing@airportcluj.ro
www.airportcluj.ro