De ce e importantă pentru companía ta folosirea instrumentelor social media


Resursele de social media devin repere din ce în ce mai importante pentru strategiile de comunicare şi marketing proprii companiilor.

Folosind acest tip de comunicare, fírmele reuşesc să-şi sporească credibilitatea, ba mai mult îşi creează o relaţie aparte cu consumatorii, care la rândul lor încep să se raporteze la brandul companiei şi din punct de vedere emoţional.

Aşadar, prin social media informaţia poate fi generată de utilizatori şi tinde să surclaseze sursele de informare tradiţionale sau formale.

În acest context, practicile de PR s-au transformat radical în ultimii ani, iar angajaţii departamentelor de comunicare sau a agenţiilor de publicítate s-au convertit din emiţători de informaţie în interlocutori ai consumatorilor.

“Nu mai livrăm mesaje către nişte receptori statici, ci interacţionăm, dialogăm, convingem, emotionăm, conectăm”, explică Manuela Zidaru, PR innovation manager in cadrul GolinHarris Bucuresti, potrivit www.dailybusinees.ro.

De asemenea, un alt avantaj al amplorii social media este şi acela dat de volum. Pentru că “o strategie bine gândita şi bine implementată te poate transforma în vedeta cu investiţii incomparabil mai mici decât până acum”, mai adaugă aceeaşi sursă.