Faceți cunoștință cu proiectul InnoMe și implementați Sistemul de Management al Inovării (SMI)


Faceți cunoștință cu proiectul InnoMe și implementați Sistemul de Management al Inovării (SMI)

Faceți cunoștință cu proiectul InnoMe și implementați Sistemul de Management al Inovării (SMI) în compania Dvs. Crearea unui sistem de management al inovării include chestionarea angajaților, intervievarea managementului și discuții de tip focus-grup între mai multe departamente.

Erasmus

Asociația Patronală a Furnizorilor de Formare Profesională din România vă roagă pe această cale să completați un chestionar .

Acest sondaj  va permite să evidențieze cunoștințele, aptitudinile și competențele unui manager de inovare. Ca atare, se propune să înțelegem modul în care persoanele implicate în procesul inovării/ respectiv persoanele în funcții de conducere percep competențele managerului de inovare (potențiale sau reale) și modul în care persoane din funcții de conducere concep procesul de inovare însuși.

Chestionarul este disponibil la:

 http://goo.gl/forms/CbSnx2aGKu

 Timpul estimat: 15 minute.

Care este scopul proiectului?

Scopul principal este de a dezvolta un material educativ bazat pe Standardul de Management al Inovării, pentru manageri corporatiști de nivel superior și de pe poziții medii, pentru a le permite acestora stabilirea și gestionarea sistemul de control al procesului.

Ce este SMI?

Sistemul de Management al Inovării se bazează pe standardul CEN/TS 16555, emis recent, acesta având ca scop “îndrumarea organizațiile în introducerea, dezvoltarea și în menținerea unui cadru pentru practicile de management inovativ sistematic”.

Care va fi beneficiul adus?

  • Creșterea competitivității companiei
  • Obținerea unei baze de date cu întrebări care vă va ajuta să aplicați SMI
  • Ghidul care să susțină instituirea procesului de management al inovării în cadrul companiei
  • Îmbunătățirea abilităților angajaților

“Training pentru Sistemul Corporatist de Management al Inovației în vederea Competitivității” (InnoMe) este un proiect co-finanțat în cadrul programului Erasmus +. Durata proiectului este de doi ani, în cadrul său fiind implicate șase organizații:

  • Trebag Proprietate Intelectuală și Management de Proiect, Ungaria
  • Astra, Slovacia
  • Nowoczesne Firma, Polonia
  • Asociația Patronală a Furnizorilor de Formare Profesională din România, România
  • Universitatea Babeș-Bolyai, România
  • MSC Suzuki, Ungaria

Dacă doriți o optimizare a performanței organizației dvs., prin SMI, contactați coordonatorul proiectului: Andrea Kovesd e-mail: andrea.kovesd@trebag.hu

sau în țara parteneră:

Asociația Patronală a Furnizorilor de Formare Profesională din România e-mail: steluta.racolta@rsc-consulting.ro

Universitatea Babes-Bolyai, România e-mail: ana.pantea@ubbcluj.ro

 

Sursa:

Ing. dipl. Steluța Racolța

Președinte

Asociația Patronală a Furnizorilor de

Formare Profesională din România

Cluj-Napoca, str. Paul Chinezu nr. 2/1

Tel./Fax: 0264-596161

E-mail: office@apffp.ro