Prin prezentul mesaj va informam ca furnizorul de formare profesionala TSI Consultanta&Training S.R.L. – Proiect ContaPlus® va organiza la Cluj-Napoca, in data de 18 noiembrie 2016, FORUMUL NATIONAL AL EXPERTILOR SI SPECIALISTILOR IN ACHIZITII PUBLICE, cu tema:
“NOUA REFORMA IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE”
Evenimentul va fi unul interactiv si va avea ca si scop informarea, dezbaterea si clarificarea celor mai importante aspecte legate de strategia nationala in domeniul achizitiilor publice. Acesta se adreseaza atat autoritatilor contractante cat si operatorilor economici interesati de participarea la procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Sunt invitati a lua parte, in calitate de speakeri, reprezentanti de renume in domeniul achizitiilor publice:
Corneliu BURADA
(expert achizitii publice)
Adriana VANCICA
(expert achizitii publice)
Dragos NEDELEA
(reprezentant al Asociatiei Nationale a Specialistilor in Achizitii)
Roxana VOICU
(expert achizitii publice)
Moderatorul evenimentului va fi dl Corneliu BURADA.
Tematica abordata se va axa pe urmatoarele subiecte:
1. Strategia nationala privind achizitiile publice.
2. Autoritati contractante din perspectiva noilor legi.
3. Praguri.
4. Exceptari.
5. Achizitii mixte.
6. Activitati de achizitie centralizate si achizitii comune ocazionale.
7. Reguli generale de participare:
• Operatori economici.
• Contracte rezervate.
• Confidentialitate.
• Reguli de evitare a conflictului de interese.
• Reguli aplicabile comunicarilor.
• Controverse privind evitarea intelegerilor intre companii.
8. Etapa de planificare si pregatire a achizitiilor publice:
• Strategia de contractare – aspecte si exemplificari practice.
• Strategia anuala de achizitii.
• Planul anual de achizitii.
• Consultarea pietei; aspecte si exemplificari practice ale consultarii pietei.
• Modaliti de atribuire a contractelor de achizitie publica.
• Instrumente si tehnici specifice de atribuire a contractelor de achizitie publica.
• Impartirea pe loturi.
• Elaborarea documentatiei de atribuire. Oferte alternative.
• Criterii de calificare si selectie: motive de excludere, criterii privind
capacitatea pentru operatorii economici, subcontractanti si sustinatori.
• Sustinerea unui tert.
• Criterii de atribuire.
• Documentul unic de achizitie european. E-certis; aspecte si exemplificari
practice ale consultarii pietei.
• Liste oficiale ale operatorilor economici agreati si certificarea de catre
organisme de drept ublic sau privat.
• Cataloage electronice.
• Reguli de publicitate privind achizitiile publice.
9. Organizarea si desfasurarea procedurii de atribuire:
• Numirea comisiei de evaluare.
• Rolul expertilor cooptati in evaluare.
• Evalurea ofertelor.
• Finalizarea procedurii de atribuire.
• Informarea candidatilor.
• Incheierea contractului de achizitie publica.
• Dosarul achizitiei.
• Raportul procedurii de atribuire.
10. Executarea contractului de achizitie publica:
• Subcontractarea.
• Modificarea contractului de achizitie publica.
• Cazuri specifice de incetare a contractului de achizitie publica.
• Legislatia aplicabila contractelor semnate dupa data de 26 mai pentru
proceduri derulate conform OUG 34/2006.
11. Controlul ex-post al modului de atribuire a contractelor de achizitie
publica.
12. Atacarea actelor emise in cadrul procedurilor de achizitie publica:
• Notificarea prelabila. Conditii. Termene. Efecte;
• Contestatia formulata pe cale administrativ-jurisdictionala (CNSC). Conditii.
Termene;
• Suspendarea procedurii. Suspendarea solutionarii contestatiei de catre CNSC;
• Solutionarea contestatiei. Studierea dosarului cauzei. Concluzii scrise si
precizari. Interventia;
• Solutiile pe care le poate pronunta Consiliul;
• Plangerea impotriva deciziei Consiliului. Conditii. Instanta competenta.
Suspendarea procedurii de atribuire si/sau a executarii contractului pana la
solutionarea cauzei. Cautiunea.
Daca considerati oportuna aceasta initiativa si doriti sa ne fiti alaturi, va rugam sa completati formularul de inscriere atasat si sa-l transmiteti la adresa de e-mail conferinte@proiect-contaplus.ro sau la numarul de fax: 0372.891.993 pana la data de 11 noiembrie 2016 (se pot inscrie atat reprezentati din cadrul departamentelor de achizitii publice cat si reprezentanti din cadrul altor departamente conexe).
*Informatiile evenimentului le gasiti si ca documente atasate.
Valoarea investitiei este de 400 lei + TVA/participant si include: mapa de lucru, pauzele de cafea, pauza de pranz, diploma de participare emisa de catre furnizorul de formare profesionala Proiect ContaPlus®.
Descărcați aici pliant-conferinta si formular-de-inscriere_2016:
Pentru orice alte informatii suplimentare va stam cu placere la dispozitie.
Cosmin Constantin
Director Vanzari Proiect ContaPlus®
Telefon: 021/222.00.19/0728.243.148
E-mail: conferinte@proiect-contaplus.ro
Sursa:
|