Măsuri de protecție în stațiile MOL


În ultimele săptămâni, întreaga lume s-a confruntat cu schimbări obligatorii din cauza pandemiei de coronavirus,  care ne-au transformat rutina zilnică. Fiind o companie responsabilă, MOL ia toate măsurile de precauție pentru a se asigura că sănătatea și siguranța dumneavoastră sunt protejate în timpul petrecut în stațiile noastre.

Depunem eforturi pentru a menține întreaga activitate  în siguranță, pentru a asigura continuitatea zilnică a operațiunilor, îndeplinindu-ne mai departe misiunea de a avea grijă de dumneavoastră atunci când sunteți pe drum. 

MOL România a pregătit un plan de acțiuni cu ajutorul experților noștri din retail și wholesale, în linie cu deciziile și recomandările autorităților, care să ajute la limitarea răspândirii virusului. Măsurile pe care le luăm în prezent, în toată rețeaua MOL România, vizează următoarele direcții:

Personalul din stații:

  • Ne-am informat și educat colegii cum se poate preveni răspândirea virusului.
  • Am distribuit echipamentele și produsele necesare pentru asigurarea igienizării zilnice – mănuși, săpun și dezinfectant pentru mâini și suprafețe.
  •  Pentru a  putea desfășura operațiunile și în această situație solicitantă,  am recomandat  angajaților noștri să păstreze distanța de siguranță față de clienți. De exemplu, am sistat servirea la pompă. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.
  • Ne încurajăm colegii să stea acasă dacă nu se simt bine. Monitorizăm zilnic starea de sănătate a acestora.

Curățenia în stații

  • Am crescut frecvența efectuării curățeniei, în special în toalete și în spațiile gastro. Colegii noștri se asigură că aparatul de cafea Fresh Corner, scaunele, mesele, suprafețele și toate spațiile publice se află în condiții maxime de curățenie și igienizare. În orele de vârf, aceste igienizări se efectuează și mai des.
  •  Ne asigurăm că săpunul este întotdeauna disponibil în toaletele pentru clienții noștri. Spălatul mâinilor, efectuat în mod frecvent și corect, este  important pentru oprirea pandemiei. De asemenea, vă recomandăm și dumneavoastră să vă spălați pe mâini cât mai des.
  • Curățăm pistoalele de alimentare în mod frecvent. Punem la dispoziție mănuși sau hârtie și vă recomandăm să le utilizați.

Produsele Fresh Corner

  •  Am implementat noi reguli de servire a cafelei, astfel încât vom servi cafeaua doar în paharele de carton, de unică folosință, nu și în ceștile de porțelan. Vă vom ruga să folosiți mănuși, acolo unde sunt disponibile, atunci când atingeți aparatul de cafea, și să solicitați personalului de la casă accesoriile aferente (capac, zahăr, bețișor de amestecare, șervețel etc.)
  • De asemenea, toate celelalte băuturi, fresh-uri și smoothie-uri se vor servi doar în ambalaje “to go”
  • Produsele de gastronomie – hot-dog, hamburger, coaste, aripioare – se vor încălzi și servi în varianta “to go”, în ambalaje dedicate.
  • În restaurant, produsele de tip meniu se vor livra exclusiv “la pachet”, în ambalaje dedicate.

Toate produsele de patiserie, coapte și răcite, se vor ambala în mod individual în punga de patiserie și se vor expune în vitrine în acest mod.

Alte măsuri și recomandări:

  • Recomandăm intrarea în magazin a maximum 4 persoane.
  • În stațiile cu suprafețe mai mici de 12 mp, servirea se face la geam, pentru evitarea aglomerației.
  • Se recomandă servirea to go, fără staționare la mese.
  • Igienizare vitrine frigorifice produse proaspete.

Zilnic, monitorizăm îndeaproape evoluția situației și schimbările care apar și este posibil să implementăm noi procese sau modalități de lucru pe măsură ce situația o cere. În acest fel, vă protejăm pe dumneavoastră și pe cei apropiați. Apreciem încrederea pe care o acordați echipei și companiei noastre și vă asigurăm că facem tot posibilul să vă servim într-un mediu sigur în această situație dificilă. Vă așteptăm să reveniți, ca de obicei,  în calitate de client.

sursa: MOL Romania