Michelin organizează pe 13 martie, de la ora 14:00, în cadrul târgului Studentship din Cluj, un workshop prin care le oferă tinerilor ingredientele necesare pentru a-şi găsi drumul spre succesul profesional, printr-o paralelă cu istoria de succes a Michelin. În perioada 12 – 13 martie, studenţii au posibilitatea să intre în contact cu lumea Michelin şi să descopere diverse meserii cheie din industrie, adresând direct întrebări celor care au făcut deja primii paşi în meserii precum organizator industrial, automatist sau specialist calitate.
“Am venit la Cluj pentru a cunoaşte tineri dinamici, cu potenţial, deschişi să cunoască lumea Michelin, creativă şi mereu în mişcare. Le-am pregătit participanţilor un pachet consistent de ingrediente pentru a-şi “găti” propria reţetă de succes, pentru a-şi descoperi pasiunea pentru un domeniu şi să-i sprijinim să-şi găsească nu doar un post, ci drumul spre o carieră de succes.” a spus Anca Eraşcu, Responsabil Recrutare Michelin România şi Balcani.
Pentru facilitarea gestionării proceselor de recrutare şi pentru a fi mai aproape de candidaţi din toată ţara, Michelin pune la dipoziţia candidaţilor, o platformă de recrutare online. Astfel, accesând www.michelincareers.com, candidaţii pot avea acces şi aplica la posturile Michelin disponibile în România sau în alte locaţii în care Grupul este prezent. Noua aplicaţie facilitează comunicarea dintre Michelin şi aplicanţi – aceştia pot vizualiza oricând statusul candidaturii lor, pot aduce modificări profilului creat şi pot primi mesaje de la membrii echipei de recrutare Michelin.
“Ne dorim ca în cadrul târgului de la Cluj să găsim tinerii potriviţi pentru stagiile de practică pe care le vom avea la vară, în uzinele Michelin din Zalău. Ne pregatim din timp, deoarece fiecărui student primit în practică îi vom aloca un proiect şi un tutore care îl va îndruma pe toată perioada stagiului. În plus, îi vom avea invitaţi speciali la standul Michelin pe colegii noştri din uzinele de la Zalău, care le vor povesti candidaţilor despre fascinantul job de organizator industrial, automatist sau specialist calitate.” a adăugat Anca Eraşcu.
Michelin se află printre puţinele companii străine din România care oferă angajaţilor săi posibilitatea de a avea un parcurs profesional pe termen lung, în mai multe domenii de activitate, investind în pregătirea profesională a acestora încă de la început. Orice nou angajat sau orice persoană care îşi schimbă postul beneficiază de un plan iniţial de formare, care facilitează preluarea noilor responsabilităţi. De asemenea, fiecare angajat are acces la training-uri atât profesionale, cât şi în zona competenţelor generale sau de management.
“Iar una dintre politicile noastre este ca atunci când întâlnim un candidat cu un profil interesant şi cu potenţial bun, să ne străduim să-i creăm un parcurs în companie. Credem că prin această abordare venim în întâmpinarea studenţilor care nu au încă o direcţie clară în ceea ce priveşte viitorul lor profesional.” a adăugat Anca Eraşcu.
Michelin România participă pentru a doua oară la Târgului de internshipuri Studentship, ediţia din 2013 fiind organizată de Asociaţia Studenţilor din Inginerie Economică şi Management Cluj-Napoca şi Universitatea Tehnică din Cluj.
Despre Michelin Group şi Michelin România
Dedicată pentru îmbunătăţirea mobilităţii durabile, Michelin creează, produce şi comercializează anvelope pentru fiecare tip de vehicul, inclusiv avioane, automobile, biciclete, utilaje industriale, echipamente agricole, camioane grele şi motociclete. Michelin are 115.000 de angajaţi în mai mult de 170 de ţări şi operează în 69 de situri de producţie în 18 ţări din cinci continente. Compania publică, de asemenea, ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri şi restaurante, hărţi şi atlase rutiere şi oferă şi servicii electronice ce sprijină mobilitatea, pe ViaMichelin.com. Operaţiunile de cercetare şi inovare sunt în curs de dezvoltare şi luate în îngrijire în centre de tehnologie din Asia, Europa şi America de Nord.
Grupul Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România aproape 3000 de angajaţi, 3 uzine, 2 la Zalău şi una la Floreşti şi o reţea comercială. Începand cu anul 2005, România a devenit centru regional pentru operaţiunile comerciale ale Grupului Michelin în Albania, Bulgaria, Croaţia, Federaţia Bosniei şi Herţegovinei, Macedonia, Muntenegru şi Serbia.
În peste 10 ani de prezenţă pe piaţa românească, Michelin a investit constant în dezvoltarea oamenilor. Scopul a fost valorizarea calităţilor lor şi îmbunătăţirea calităţii muncii, astfel:
• Fiecare angajat Michelin are un plan personal de dezvoltare de carieră şi un manager de carieră.
• Angajaţii Michelin beneficiază de cursuri de formare şi dezvoltare – în medie 75 de ore de formare/angajat/an, aproape 2 săptămâni
• Este cunoscut faptul că oamenii vin la Michelin pentru o carieră, nu pentru un loc de muncă!
• Peste 50% din angajaţi sunt în Michelin România de peste 10 ani
Contact media: Irina Drãgan – PR Manager Michelin ROBA/ România şi Balcani,
Tel: 004 0729 308 145 / 004 021 202 66 06, e-mail: irina.dragan@ro.michelin.com
Web: www.michelin.ro,
Facebook: www.facebook.com/MichelinRomania
Youtube: www.youtube.com/michelinrochannel