Cu certitudiune cel de-al doilea magazin Ikea din România va fi deschis într-un oraş cu o populaţie de 300.000 de locuitori, adică în municipiul Cluj-Napoca sau Timişoara. Cu toate că autorităţile clujene au anunţat că retailerul se va localiza în zonă şi va investi la Cluj 20 de milioane de euro, reprezentanţii Ikea spun că nu ajuns încă la o hotărăre finală şi mai au nevoie de timp pentru a prospecta piaţa şi facilităţile oferite. Aşadar, negocierele încă continuă.
Brandul deţine doar un singur magazin în ţară, în Capitală. Ikea a obţinut rezultate financiare foarte bune în România, având vânzări în perioada 1 septembrie 2010-31 august 2011 în valoare de de aproape 362 milioane de lei. Aproximativ 40 de firme româneşti, producătoare de mobilă, lucrează pentru magazinele Ikea din întreaga lume.
Românii cumpără tot mai mult produse din magazinele de bricolaj, întrucât cel mai mult sunt interesaţi de preţ şi de soluţii pe care le pot aplica individualizat acasă.