Panasonic România estimează o creştere cu 5% a afacerilor pentru anul fiscal 2010, la 57,7 mil. euro


Producătorul de electronice Panasonic estimează o creştere cu 5% a afacerilor în România pentru anul fiscal 2010, la 57,7 milioane euro, creştere care se bazează pe promoţii şi câştigarea unor cote de piaţă (la plasme, camere foto şi telecomunicaţii), a declarat luni directorul general Ştefan Ichim.

„În anul fiscal 2009 (care s-a încheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic România a avut afaceri de 55 milioane euro. În prima parte a anului fiscal 2010, adică între aprilie şi septembrie, am înregistrat o creştere de 5% a afacerilor. Sperăm chiar ca la nivelul întregului an fiscal 2010 să depăşim această creştere de 5%. Însă, dacă situaţia economică nu se va îmbunătăţi iar noi nu vom atinge aceste ţinte, nu va fi un capăt de ţară”, a declarat directorul general al Panasonic România, Ştefan Ichim, într-o conferinţă de presă.

De asemenea, Panasonic a lansat luni în premieră în România prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al cărui preţ se ridică la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat însă că încă nu există comenzi pentru această cameră, care este destinată celor care au televizoare 3D.

„Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fără experienţă să înregistreze imagini 3D prin simpla ataşare a obiectivului 3D dedicat. Chiar şi fără obiectivul 3D, noua camera le oferă utilizatorilor posibilitatea de a obţine înregistrări video de calitate Full HD, datorită ultimelor tehnologii pe care le încorporează. Odată cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea să-şi creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, până nu demult, era doar apanajul profesioniştilor”, potrivit companiei.

Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o nouă serie, în centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investiţie de 100.000 de euro. Reprezentanţii Panasonic România se aşteaptă ca magazinul inaugurat luni să genereze vânzări, în următorul an, de aproximativ un milion de euro. În noul magazin vor fi comercializate: noua gamă de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D,  prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum şi produse electrocasnice (frigidere şi maşini de spălat) Panasonic.

„Noua serie de magazine Panasonic, ce se lansează cu showroom-ul deschis în Unirea Shopping Center, va avea un design unitar şi exclusiv, inspirat din cultura japoneză. Până la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate în Bucureşti şi în alte oraşe importante din ţară”, spun reprezentanţii Panasonic România.

Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider internaţional în dezvoltarea şi fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea în indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentată pe piaţa locală, din anul 1996, de către Panasonic România.

Sursa: NewsIn

Foto: http://www.cnet.com.au