Probleme cu plata în numerar a achiziţiilor? Un serviciu electronic oferă companiilor soluţia


La începutul acestui an, prin intermediul portalului Billbarter.com a fost lansat un serviciu pentru stabilizarea, respectiv pentru relansarea situaţiei fiananciare a companiilor. Sistemul aplicat Bilbarter permite firmelor să economiseacă bani, să contracteze clienţi noi, să-şi dezvolte activitatea şi să-şi recupereze creanţele.

În acest context, serviciul Cambia Barter este un mijloc de plată electronic cu ajutorul căruia compania poate obţine servicii sau mărfuri fără numerar. Pare incredibil, însă tehnologia este cea care rezolvă problemele cu lichidităţile. Astfel, tranzacţiile de vânzare-cumpărare se realizează printr-un cont virtual (Cont Electronic Cambia Barter), în acelaşi fel în care funcţionează un cont curent bancar.

Dezvoltatorii acestui sistem spun că utilizarea acestui cont dă posibilitatea unei firme să valorifice stocurile rămase, să-şi poată plăti datoriile, să obţină numerar şi să găsească resurse pentru a-şi finanţa investiţiile, să se dezvolte pe pieţe noi. Totodată, vor beneficia de un fond de cumpărături fără dobândă.

Cum pot fi recuperate datoriile prin instrumente online

Practic, această platformă online generează o reţea naţională de plată de uz intern, adică o comunitate economică închisă. Cu ajutorul contabililor sau a partenerilor Billbarter, întreprinderile îşi vor încărca în sistem datele facturilor cu creanţe, specialiştii financiari verificând dacă datele privind datoriile sunt reale.

Sistemul formează un cerc al datoriilor, alcătuit chiar din mii de facturi, unde participanţii nu cunosc decât acele firme de la care au de recuperate creanţe ori faţă de care au de realizat plăţi. După îndeplinirea acestor paşi, sistemul va solicita acordul fiecărui utilizator, ca să poată folosi creanţele identificate pentru a plăti datoriile. Dacă tranzacţia este aprobată de fiecare participant în cauză, atunci sistemul va informa participanţii despre sumele remise din cuantumul creantelor lor pentru plata unei datorii care are aceeaşi valoare.

Cesiunile despre remiterea datoriilor vor fi redactate automat de către sistem, iar datele vor fi furnizate părţilor în cauză prin e-mail. Utilizatorii vor putea printa aceste documente şi le vor ataşa actelor contabile.

Avatanjale achiziţiiilor prin Cambia Barter

Sistemul Cambia Barter are sarcina de a aduna prin intermediul portalului Billbarter.com cât mai multe societăţi, care vor achiziţiona necesităţile secundare sau terţiare de la alte firme particiapante. În schimbul acestor achiziţii nu vor efectua plata doar în RON, ci în procent cât mai mare cu Cambia Barter (CB). Regula este: cu cât procentul CB este mai crescut, cu atât mai mare va fi procentul numerarului economisit. Aceasta economisire va conduce pe termen scurt în mod simţitor la creşterea stabilităţii societăţii şi a cash-flow-ului.
Rolul sistemului Cambia Barter nu este ca o societate să-şi schimbe clienţii actuali cu clienti care ar cumpăra/ar vinde folosind Cambia Barter, ci să genereze din sistem clienţi, pieţe si încasări noi.

Societăţile care îşi deschid un cont electronic Cambia Parter, serviciul fiind gratuit, devin Punct de acceptare Cambia Barter.

Validarea eligibilităţii se face prin virarea din contul firmei a sumei de 11 RON cu TVA

Detalii suplimenatare privind sistemul pot fi furnizate accesând următoarele date de contact:

Site: www.billbarter.com

E-mail: ro@billbarter.com

Telefon: +40 372 740 509