Proiectul „Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in Zona Metropolitana Cluj – Etapa I”


Prin proiectul „Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in Zona Metropolitana Cluj – Etapa I”, beneficiar Primaria Municipiului Cluj-Napoca, s-au achizitionat 61 Automate stradale pentru achizitionarea titlurilor de calatorie electronice si a biletelor de hartie.
Pentru plata titlurilor de calatorie achizitionate s-au prevazut patru variante: se pot utiliza bancnote, monede, card bancar si sume din portofelul electronic incarcat pe cardul de transport. Diversitatea optiunilor pe care le au calatorii pentru a face plata la automate permite achizitionarea titlurilor de calatorie chiar si in situatia in care unul dintre echipamentele de incasare nu este functional temporar. Mentionam ca echipele tehnice ale CTP Cluj-Napoca si ale furnizorului sistemului de ticketing intervin in cel mai scurt timp pentru remedierea oricarei defectiuni semnalate.
Datorita vandalizarii unor echipamente de procesare a platii cu cardul bancar ( POS), prin introducerea de monede si alte obiecte in fanta pentru cardul bancar, in acest moment un numar de 18 echipamente de plata POS au fost trimise la reparat. Repararea acestor echipamente implica costuri si un timp indelungat de nefunctionare. Rugam pe aceasta cale publicul calator sa utilizeze responsabil Automatele stradale si sa nu produca acte de vandalism care pot duce la imposibilitatea utilizarii corespunzatoare a acestora.
Va comunicam mai jos lista statiilor dotate cu Automate pentru achizitionarea titlurilor de transport si starea de functionare a echipamentelor de plata.