Promovarea expoziţiilor din Franţa în România


Promovarea expoziţiilor din Franţa în România

 

Promosalons, www.promosalons.com a fost înfiinţată în anul 1967 şi este o reţea nonprofit – singura de acest fel din lume – dedicată promovării expoziţiilor comerciale din Franţa la nivel internaţional.

Având 55 de birouri în 120 de ţări, reţeaua contribuie la creşterea şi succesul expoziţiilor comerciale franceze prin promovarea şi comercializarea acestora pe plan internaţional.

Promosalons reprezintă 15 dintre primele 20 de expoziţii franceze din punct de vedere al numărului de vizitatori din 20 de sectoare industriale, cu o rată de 67% participanţi internaţionali la târgurile comerciale franceze.

Echipa Promosalons a dezvoltat site-ul web www.targuri-internationale.com pentru a promova expoziţiile franceze în România.

 

Nu ezitaţi să adăugaţi pe agenda dvs. toate expoziţiile listate la www.targuri-internationale.com

Principalele cifre de participare în cadrul expoziţiilor din Franţa sunt:

  • Aproximativ 320 de târguri internaţionale în Franţa, 250 dintre ele în regiunea Parisului;
  • 000 de expozanţi, inclusiv 46.000 de internaţionali (38%);
  • Aproape 4,7 milioane de vizite, din care 1,3 milioane internaţionale (28%);
  • 3,3 milioane metri pătraţi net de standuri;
  • 72 de centre de expoziţie.

 

Numărul, dimensiunea şi reputaţia internaţională a expoziţiilor organizate în Franţa oferă oportunităţi de afaceri substanţiale şi companiilor româneşti.

Motivele pentru a participa la salonul comerciale din Franţa sunt:

  • Salonul comercial francez este lider în numeroase sectoare industriale. Expoziţiile comerciale internaţionale franceze acoperă toate sectoarele cheie ale afacerilor.
  • Salonul comercial francez este un observator important al tendinţelor şi inovaţiilor (locuri unde creativitatea se întâlneşte cu know-how-ul).
  • Salonul comercial francez este un centru internaţional de top. Acesta reuneşte, cu precădere, vizitatori din anumite ţări care nu sunt sau sunt rareori prezente la alte expoziţii europene.
  • Salonul comercial francez este un centru de promovare a afacerilor. Este o adevărată platformă de afaceri în care expozanţii generează o parte semnificativă din venitul lor anual.
  • Salonul comercial francez prezintă o ofertă clară, structurată în funcţie de industrie. Expoziţiile comerciale sunt clar delimitate: clasificarea expozanţilor este uşor de identificat, vizitatorii beneficiind de vizite personalizate.
  • Salonul comercial francez prezintă evenimente special, inovatoare pentru comunităţile comerciale, creând o vibraţie pozitivă în timpul târgurilor.

Companiile româneşti interesate să participe în calitate de vizitatori sau expozanţi la toate expoziţiile listate pe site-ul web pot să ne contacteze pentru a-şi pregăti participarea. Suntem în măsură să asigurăm asistenţă firmelor pentru a vizita sau a expune la toate expoziţiile.

Personal, îmi ofer întreaga disponibilitate de a vă întâlni la Camera de Comerţ şi a vă prezenta Dvs. şi tuturor companiilor din judeţ expoziţiile şi oportunitatea de a le vizita sau a expune.

 

Sursa:

Promosalons Romania/Bulgaria

Bertrand Gardair

Director Promosalons Romania/Bulgaria

+40 (0)771 638 393

tradingconsultbg@yahoo.fr www.targuri-internationale.com www.promosalons.com