România va participa la târgul de modă de la Paris în perioada 3-6 septembrie


MECMA în colaborare cu FEPAIUS au organizat participarea unui număr de 36 societăţi comerciale româneşti, din domeniul design-ului vestimentar, confecţiilor şi accesorii, la ediţia din luna septembrie 2011 a Salonului Internaţional Pret a Porter şi a salonului Who’s next.

Pe lângă Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri (MECMA) şi Federaţia Patronală a Industriei Uşoare (FEPAIUS), la organizarea participării firmelor româneşti la eveniment a colaborat şi Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Străine.

„Obiectivul principal al participării României cu o serie de branduri proprii îl reprezintă promovarea de mărci şi colecţii originale, pentru a face cunoscut potenţialul creator al firmelor româneşti de modă. Astfel, se consolidează relaţiile comerciale şi de parteneriat existente cu societăţi de profil din Franţa şi din alte ţări, cu efecte benefice asupra extinderii şi modernizării gamei de produse”, se arată într-un comunicat.

Potrivit MECMA,oamenii de afaceri români prezenţi la târg au avut încă din prima zi întâlniri de lucru, creându-se astfel premisele pentru relansarea exporturilor de articole de îmbrăcăminte şi accesorii pe această piaţă tradiţională din Uniunea Europeană în vederea identificării unor noi oportunităţi de atragere de investiţii în ţara noastră.

Cu această ocazie, BPCE Paris oferă asistenţă, pe întreaga durată a manifestării, participanţilor la misiunea economică şi expozanţilor români la acest târg.

„Experienţa acumulată de firmele româneşti în competiţia cu parteneri din Franta şi din alte ţări le va permite realizarea unor colecţii viitoare în acord cu tendinţele rezultate la acest salon, permiţând industriei de prêt-à-porter din România să câştige nişe pe piaţa franceză printr-o ofertă de brand-uri proprii, în conformitate cu proiectul de branding al ramurii, prevăzut în Strategia Naţională de Export”, se mai spune în comunicat.

Pret A Porter Paris găzduieşte 1500 de mărci din 45 de ţări diferite, structurate în cadrul a şase secţiuni – Atmosphère’s: un adevărat salon în salon, care grupează mărcile cele mai avansate; The Box: cutia de bijuterii a Salonului, unde se reunesc creatorii de accesorii «high fantasy»; So Ethic: prezintă tot ce este mai bun în creaţia durabilă, de la materiale organice la cooperări etice;  Heart Of Pret: caracterizat de energii şi preţuri mici, reflectă o lume în mişcare permenentă, în care mărcile poartă amprenta tuturor tendinţelor, dar şi a aşteptărilor consumatorilor, creativitatea făcând totul accesibil; Premiere Classe: imersiune totală în lumea accesoriilor de modă; Who’s Next: propune o selecţie de produse destinate amenajării buticurilor, soluţii de optimizare a vânzărilor, mai informează MECMA.

Sursa: NewsIn