Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

Transfond: 700 de clienţi ai băncilor au apelat lunar Linia de Urgenţă pentru Carduri

A- A A+
Transfond: 700 de clienţi ai băncilor au apelat lunar Linia de Urgenţă pentru Carduri

În cele nouă luni de la lansare, 700 de clienţi ai băncilor au apelat în medie pe lună Linia de Urgenţă pentru Carduri pentru a raporta furtul sau pierderea cardului, a declarat joi, şeful departamentului pentru strategie şi marketing Transfond, Răzvan Faer.

Linia de Urgenţă pentru Carduri (LUC) presupune un serviciu care se bazează pe folosirea de către posesorii de carduri a unui număr sugestiv, 021.CARDURI (021.2273874), care redirecţionează apelul automat sau prin operator uman la banca sau instituţia bancară emitentă.

Potrivit preşedintelui Asociaţiei de Plăţi Electronice din România (APERO), Adrian Apolzan, în România sunt 12 milioane de carduri bancare, din care 1,5 milioane de credit. Numărul cardurilor declarate de către clienţi pierdute sau furate este în jur de 300.000 pe an, iar pierderile au loc mai ales în preajma sărbătorilor sau concediilor, atunci când gradul de utilizare al cardului creşte.

LUC este disponibil în acest moment pentru utilizatorii a cinci bănci – BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost, şi CEC Bank -, urmând ca în următoarele două luni să poată fi utilizat şi de clienţii ING Bank România.

Cele cinci bănci deţin peste 60% din piaţa de carduri, iar prin cooptarea ING Bank România se va ajunge la mai mult de 70%. Adrian Apolzan susţine că ţinta este ca în următorii doi ani să se ajungă la acoperirea a 90% din piaţa cardurilor.

Răzvan Faer a declarat că Transfond discută în prezent cu patru bănci introducerea acestui serviciu, una dintrea acestea fiind ING Bank România.

021.CARDURI este numărul de telefon ce poate fi apelat din ţară sau din străinatate, de pe linii telefonice fixe sau mobile, 24 ore din 24, 7 zile din 7. În primele noua luni ale programului pilot, serviciul a înregistrat o rată de preluare a apelurilor în mai puţin de 20 secunde de 89,1% şi o disponibilitate a sistemului de 99,97%. În acest moment, la numărul de telefon se pot primi 90 de apeluri simultan, urmând ca această limită să fie extinsă în cazul în care se va constata că este nevoie.

Sursa: NewsIn

Related Posts with Thumbnails