Vânzările Ruris au crescut cu 44% în primele nouă luni ale anului, la 3,6 milioane euro


Spread the love

Compania Ruris, singurul producător autohton de motoutilaje agricole, a înregistrat vânzări de 3,6 milioane euro pe primele nouă luni ale anului, cu 44% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, a anunţat joi compania.

De asemenea, pentru finalul lui 2011, compania ţinteşte o creştere de 65% a cifrei de afaceri, până la nivelul de 5 milioane euro, pe fondul extinderii reţelei de distribuţie şi al eforturilor de marketing şi vânzări.

Compania ţinteşte totodată creşterea cotei de piaţă de la 5% la 8% în 2011.

Potrivit estimărilor companiei, piaţa autohtonă de profil s-a ridicat la 54 milioane euro în 2010 şi poate creşte cu 10% anul acesta, la 60 milioane euro.

Ruris este singura marcă românească din domeniu cu activităţi de cercetare, dezvoltare şi producţie şi ocupă poziţia de lider în vânzările de motocultoare, motosape şi motocoase. Compania este prezentă pe piaţă de 18 ani, produce şi comercializează echipamente pentru prelucrarea solurilor (motosape, motocultoare), pentru cosirea fâneţelor (motocoase de umăr, motocositori de masă), pentru aplicarea tratamentelor chimice în agricultură (aparate de stropit), pentru prelucrarea masei lemnoase (motofierăstraie) şi pentru grădină (suflante, motofoarfece, maşini de tuns gazonul).

Compania are o reţea naţională de 14 magazine proprii şi peste 100 de dealeri, care realizează 52% din vânzări.

Sursa: NewsIn