Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

Veniturile Farmec Cluj-Napoca au crescut în primul trimestru cu peste 15%, la 24,4 milioane lei

A- A A+
Veniturile Farmec Cluj-Napoca au crescut în primul trimestru cu peste 15%, la 24,4 milioane lei

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane lei (5,8 milioane euro),cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzărilor produselor din gama Gerovital, a anunţat compania.

De asemenea, în 2010, compania Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decât în 2009, iar pentru acest an se preconizează o creştere de cel puţin 7%.

„Consumatorii au răspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piaţă produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor şi cerinţelor lor. Pe de altă parte, noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce puternic în vânzări”, a declarat directorul general Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.

Reprezentanţii companiei spun că în primul trimestru al anului cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vânzărilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.

„Al doilea trimestru al anului a început de asemenea sub auspicii bune pentru noi, şi ne aşteptăm ca produsele de îngrijire specifice sezonului de vară să impulsioneze şi mai mult vânzările Farmec”, a adăugat Mircea Turdean.

Conform datelor Nielsen, în 2010, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital se menţine lider de piaţă cantitativ, înregistrând o cotă de 16,1%. Laptele Doina, este în continuare cel mai bine vândut demachiant pe piaţa din România, având o cotă cantitativă de 17,32%. În segmentul tratamentelor de păr, Gerovital are o cotă de piaţă de 18,3%.

Farmec SA produce şi vinde în România şi alte peste 30 de ţări un număr de peste 400 mărci de produse, atât pe segmentul cosmeticelor, cât şi pe cel de curăţenie şi îngrijire a locuinţei. Cele mai bine vândute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, ambele fiind game antiaging şi Gerovital Plant sau AslaVital.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Sursa: NewsIn

Related Posts with Thumbnails