Veniturile Orange România au scăzut cu 7,4% în cel de-al doilea trimestru, la 247 mil. euro


Veniturile operatorului de telefonie mobilă Orange România au scăzut cu 7,4% în cel de-al doilea trimestru din acest an, la 247 milioane euro, faţă de aceeaşi perioadă din 2009, arată datele din raportul acţionarului majoritar, France Telecom.

Faţă de primul trimestru din 2010, veniturile Orange România au înregistrat o creştere de 4,2%.

“Urmând tendinţa din prima parte a anului, nivelul veniturilor a continuat să se stabilizeze şi a consemnat îmbunătăţiri de la lună la lună. Conform estimărilor noastre, cota valorică de piaţă a companiei a crescut datorită evoluţiei ARPU şi a bazei de clienţi cu abonamente.

Chiar dacă baza de clienţi prepay a scăzut pe fondul deteriorării condiţiilor economice, estimăm că, pe acest segment, cota valorică de piaţă a rămas stabilă” a declarat CEO Orange România, Thierry Millet.

La 30 iunie 2010, Orange România avea 10.471.000 de clienţi, în creştere cu 1% faţă de perioada similară a anului precedent.

Datele France Telecom mai arată că, pe segmentul datelor mobile, Orange România a obţinut o creştere cu 29% a veniturilor în cel de-al doilea trimestru al anului comparativ cu trimestrul anterior.

Creşterea pe acest segment a fost susţinută, în principal, de lansarea pachetelor cu smartphone-uri la tarife accesibile pentru un număr tot mai mare de clienţi şi a opţiunilor dedicate pentru accesul la internet pe mobil, precum opţiunea My Smartphone.

Sursa: NewsIn