Unimpresa România şi Camera de Comerţ, din nou alături în beneficiul mediului de afaceri clujean


Unimpresa – Patronat recunoscut de catre Guvernele României şi al Italiei, este al1turi de structuri ale Camerei de Comerţ Cluj – am numit secţiunea Turism-Servicii, pentru a doua oara în acest an, organizând o nou1 întâlnire în beneficiul mediului de afaceri clujean. Constituit în iulie 2003, Patronatul numara peste 700 de asociaţi la nivel naţional. Unimpresa îşi desf1şoar1 activitatea în sediul central din Bucureşti şi în alte 4 sedii operative din teritoriu. Biroul Teritorial Cluj-Napoca gestionează serviciile adresate celor peste 100 de asociaţi aflaţi în 9 judeţe din zonele de Nord-Vest şi Centru ale României.
Filiala Cluj a Unimpresa România, în colaborare cu Secţiunea Turism-Servicii din cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, a organizat în data de 16 aprilie 2008, la Clubul Oamenilor de Afaceri – sala Dr. Augustin Raţiu, o întâlnire cu oamenii de afaceri italieni şi români în scopul cunoaşterii şi aprofundării aspectelor privitoare la licitaţiile publice. Seminarul a vizat în principal modalităţile de întocmire a documentelor privind licitaţiile publice organizate de consiliile locale, cu referire direct la Consiliul Local al Municipiului Cluj Napoca. Acţiunea s-a bucurat de participarea domnilor Massimo Battilani, Preşedintele Biroului Teritorial Unimpresa Cluj, Camillo Torta, Preşedintele Asociaţiei Investitorilor Italieni din Cluj, Ioan Constantinescu, Vicepreşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, precum şi a domnului Delbert Cirfera, consultant, Consilier al Unimpresa Cluj. În discursul rostit, vicepreşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj s-a referit la problemele actuale ale procedurii de achiziţii publice, subliniind, printre altele, rolul şi importanţa nou-înfiinţatului Consiliu Naţional de soluţionare a Contestaţiilor, organism cu activitate administrativ jurisdicţională, competent să soluţioneze contestaţiile, având ca obiectiv procedurile de achiziţii publice. Domnul Delbert Cirfera a prezentat şi explicat principalele puncte de interes pentru societIţi în domeniul licitaţiilor publice: cadrul legislativ, fondurile structural conexe, SEAP (sistemul electronic de achiziţii publice), pregatirea documentaţiei necesare. Evenimentul a fost încheiat de o serie de discuţii libere, în cadrul carora participanţii au primit raspunsuri specifice referitoare la propriile domenii de activitate. Persoană de contact: Iulia Balan Responsabil Comunicare; Unimpresa Romania, Birou; Teritorial Cluj-Napoca; Str. Horea, nr. 3/311; Tel.: 0744 623 356;Fax: 0264 406 814; cluj@unimpresaromania-it.ro.