Flash Feed Scroll Reader

Clasificat | Economic - Financiar

Comerţul electronic şi e-business în România – Conferinta organizata de Camera de Comerţ şi Industrie a României – Camera Naţională

A- A A+
Comerţul electronic şi e-business în România –  Conferinta organizata de Camera de Comerţ şi Industrie a României – Camera Naţională

Camera de Comerţ şi Industrie a României – Camera Naţională, vă invită să participaţi la conferinţa:

Comerţul electronic şi e-business în România

Vineri 29 martie 2013 începând cu orele 09.30

Speakeri:
– E.S. Președintele, Camerei Naționale a României, Domnul Mihail M. Vlasov
– E.S. Ministrul pentru Societatea Informaţională, Domnul Dan Nica
– E.S. Ministrul Fondurilor Europene, Domnul Eugen Teodorovici
– E.S. Ministrul delegat pentru întreprinderi mici şi mijlocii, Ministerul Economiei, Doamna Maria Grapini
– Domnul Marius Ghenea, Preşedinte, Asociaţia Română a Magazinelor Online
– Domnul Vladimir Kalinov, Vicepreşedinte, Divizia Retail, Raiffeisen Bank
– Domnul Radu Apostolescu, Director de Dezvoltare, Emag.ro

Scopul acestei conferinţe este de a informa agenţii economici şi persoanele fizice asupra e-commerce şi e-business – reglementările legale, accesarea fondurilor europene pentru realizarea de magazine online, reglementările Comisiei Europene, tendinţele pieţei locale de comerţ electronic, dar şi afacerile online româneşti de succes.
În luna februarie 2004 a debutat în România comerţul electronic ca sistem de e-commerce funcţional. Numărul magazinelor virtuale româneşti a crescut, în prezent funcţionează aproximativ 3500 de companii online.
În anul 2012 totalul tranzacţiilor în comerţul electronic au fost în valoare de 600 milioane euro, iar în anul 2013 ar putea atinge valoarea de 750 milioane euro.
În cadrul ultimei dezbateri de la Bruxelles, Comisia Europeană a menţionat că „Actul privind piața unică” identifică serviciile societății informaționale, inclusiv comerțul electronic, ca fiind una dintre măsurile care pot stimula creșterea economică și pot impulsiona piața internă a secolului 21.

De asemenea, acesta are un rol important în realizarea obiectivelor de creștere inteligentă, o creștere durabilă și favorabilă incluziunii în Europa 2020. Obiectivele de dezvoltare ale comerțului electronic în Europa și facilitarea accesului la comerțul electronic pentru IMM-urile implicate în procesul de vânzare și de cumpărare, sunt stabilite în cadrul „Agendei digitale pentru Europa3”.

Strategia include obiective cantitative până în 2015, astfel 33% din IMM-uri vor efectua de cumpărături sau vânzări on-line. De asemenea, se anticipează că 20% din populație va achiziționa bunuri online de la furnizori transfrontalieri până în 2015.

Perioada şi locul desfăşurării: 29 martie 2013, orele 09:30 – 14:00, Amfiteatrul Albastru, Palatul Camerei Naţionale, etaj Mezanin, tronson II, bd. Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucureşti.
Informaţiile vor fi prezentate în format POWER POINT şi vor fi transmise ulterior în format electronic. Persoanele înscrise şi prezente la conferinţă vor primi un certificat de participare.
Taxa de participare este de 200 lei (TVA inclus), iar plata se face la casieria Camerei de Comerţ şi Industrie a României, tr. III, et. 4 sau prin bancă în contul CCIR – RO31 RZBR 0000 0600 0240 7957, deschis la Raiffeisen Bank SMB, Cod fiscal RO 2842250.
Relaţii suplimentare: Nicoleta Bătinaş, Organizator Evenimente, Direcţia Reprezentare Camerală, Biroul Protocol, tel. 021/319.00.78, fax 021/311.21.10, e-mail: drc@ccir.ro.

Related Posts with Thumbnails